How Can We Help?
Uruchomienie sprzedaży hurtowej
Sprzedaż hurtowa
Przypisywanie sposobu rabatowania klienta:
- klient detaliczny
- klient hurtowy na poziomie 1,2 lub 3
- globalny rabat procentowy na wszystkie produkty
Tworzenie cen hurtowych:
- przez grupy rabatowe w celu masowego zarządzania upustami od ceny detalicznej
- przez zdefiniowanie cen w trzech poziomach hurtowych, które są nadrzędne wobec grup rabatowych.
Opcjonalne włączenie dla zalogowanego klienta ogólnie niedostępnej formy płatności, np: płatność odroczona.
Klient hurtowy po zalogowaniu w sklepie widzi ceny detaliczne i hurtowe obliczone dla jego poziomu. Koszyk i zamówienia zapisywane są w cenach hurtowych.
Możliwość załadowania konta klienta kwotą, którą może przeznaczyć na zamówienia. Po każdym zamówieniu kwota zostaje pomniejszona o wartość zamówienia.
Grupa rabatowa dla klientów detalicznych i hurtowych:
- grupy rabatowe przydzielane do produktów
- jeden produkt może należeć do jednej grupy
- grupy rabatowe definiują reguły obniżki ceny detalicznej produktów
- przydzielanie reguły do produktu pojedynczo lub masowo
- rabat kwotowy lub procentowy
- rabat definiowany osobno na każdy z trzech poziomów hurtowych
Warunki obniżenia ceny w koszyku:
–Opcja 1:
- rabat na minimalną wartość zamówienia lub minimalną ilość zamówień
- opcjonalny warunek przekroczenia minimalnej ilości zamówień lub wartości zamówień w ostatnich X dniach i/lub posiadania zamówień o określonym statusie, np. tylko zrealizowane zamówienia
–Opcja 2:
- rabat wg ilości sztuk lub wartości produktów w koszyku
- definiowanie progów powyżej których zostanie naliczony rabat procentowy lub kwotowy
- ilość progów rabatowych bez ograniczeń
- możliwość wyświetlenia na karcie produktu tabelki z systemem rabatów (próg ilości/wartości, wartość rabatu, kwota rabatu, zysk na jeden produkt)
Limit kredytowy
Wykorzystanie modułu programu lojalnościowego do realizacji funkcji limitu kredytowego.
W panelu administracyjnym na karcie klienta można “doładować” konto kwotą przyznanego limitu kredytowego.
Zdefiniowaną kwotę można przeznaczyć na kolejne zakupy, przez kliknięcie w przycisk opłacenia zamówienia z tej kwoty.
Każde złożone zamówienie obniża wartość limitu kredytowego.
Można także zlecić wypłatę pozostałej kwoty.
Przykład obliczeń:
Klient należy do grupy hurtowej nr 1 – opcja przypisania w edycji karty klienta:
Klient po zalogowaniu do sklepu będzie widział ceny detaliczne i jego hurtowe z poziom 1.
Przykładowo zdefiniowana grupa progów obniżek wg wartości zamówienia:
Klient dostanie 5% rabatu po przekroczeniu pierwszego progu 1000zł od ceny detalicznej.
Przykładowy produkt z importu:
Cena detaliczna 100zł brutto + rabaty po przekroczeniu wartości zamówień na dane produkty.
Cena poprzednia (przekreślona): 120zł brutto
Cena poziom hurtowy 1: 100zł – to stała niższa cena niezależna od grup rabatowych.
Na sklepie wygląda to następująco:
W koszyku po przekroczeniu progu wartości 1000zł widać niższa cenę o 5% od detalicznej:
Ceny wyjściowe (hurtowe zakupu) już z rabatem podstawowym wg spotkania wgrywamy do cen detalicznych i po tych cenach w minimalnych ilościach klienci kupują.
Po przekroczeniu progów wartości dojdą kolejne rabaty. W cenach poprzednich widoczne będą ceny katalogowe (detaliczne).