How Can We Help?

Kategorie

Otrzymuję błąd podczas rejestracji w Autopay

Najczęstsze błędy podczas weryfikacji :

NIP_NOT_UNIQUE – oznacza, że Twój sklep jest już pod tym numerem NIP zarejestrowany w Autopay. Należy wtedy skontaktować się z obsługą i z prośbą o usunięcie obecnej rejestracji.

Niepoprawnie wprowadzone dane i status 'Transakcja jest już opłacona’ – należy zmienić dane i zapisać zmiany. W górze strony pojawi się przycisk do ponownej weryfikacji:

ACCEPTOR_NOT_ACTIVE – oznacza, że zostały wprowadzone dane, które nie podlegają zmianie. Należy wtedy skontaktować się z obsługą i sklepu z prośbą o usunięcie obecnej rejestracji. Weryfikację należy przeprowadzić ponownie.


Podczas uzupełniania formularza zwróć uwagę na:

  • typ Beneficjenta: W przypadku działalności jednoosobowej – wybierz BENEFICJENT WŁAŚCICIEL, w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością –  BERNEFICJENT KIEROWNICTWO,
  • podanie pełnej nazwy firmy identycznej jak w KRS,
  • nazwę kraju – pełna (Polska) nie skrótowo (PL),
  • zgodność domeny – jeżeli rejestrujesz Autopay dla domeny testowej, po zmianie na docelową będzie potrzebne wykonanie ponownej weryfikacji i wniesienie opłaty weryfikacyjnej.