How Can We Help?

Kategorie

* Lista kontrolna uruchomienia sklepu

1.Wypełnij konfigurację podstawową: menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa.

Najważniejsze sekcje to:

    • Dane firmy – podaj dane rejestrowe firmy.
    • Dane kontaktowe – podaj główny email i numer telefonu.
    • Konfiguracja faktur VAT – podaj dane rejestrowe firmy.

2.Podłącz swoje konto e-mail: menu KONFIGURACJA / Konfiguracja e-mail SMTP dodaj parametry.

Parametry e-mail (SMTP) – podłącz swoje konto email do wysyłania wiadomości z panelu. Jeśli nie masz konta polecamy zamówić usługę Pakiet Poczta e-mail 10 GB.
Po podłączeniu konta email zweryfikuj poprawność konfiguracji klikając przycisk „Sprawdź połączenie SMTP”.

3.Wyczyść bazę danych testowych w sklepie.

Przed dodawaniem nowych kategorii i produktów możesz wyczyścić bazę danych sklepu, przechodząc do modułu Narzędzia/Czyszczenie bazy danych. (Narzędzie dostępne wyłącznie w sklepie testowym)

4.Podłącz domenę: menu KONFIGURACJA / Konfiguracja domeny.
Zobacz instrukcje  podłączenia domeny

5.Zdefiniuj kategorie: menu ASORTYMENT / Kategorie.
W tym module możesz metodą 'złap i upuść’ dowolnie przenosić kategorie na drzewie kategorii. W edycji kategorii możesz wybrać szablon wyświetlania produktów w sklepie w danej kategorii:

W polu Domyślna kolejność produktów wg: wybierz sposób sortowania listy produktów w kategorii:

W sekcji Opcje płatności i dostawy możesz włączyć/ wyłączyć formy dostaw i płatności dla konkretnej kategorii.

6.Dodaj produkty: menu ASORTYMENT / Produkty:

Możesz również masowo dodawać produkty z plików CSV lub XML w menu Narzędzia i importy / Integrator CSV/XML.

7.Zmień logo sklepu: aby dokonać zmiany loga sklepu, przejdź do modułu Wygląd/Konfiguracja wyglądu.

Optymalny wymiar pliku z logotypem powinien wynosić ok. 185x 65 px.

8.Zmień bannery na stronie głównej sklepu:
Zmiany bannerów wyświetlanych na stronie głównej sklepu, można dokonać w module Treści/Pokaz slajdów.
Zobacz instrukcję 

9.Zamów regulamin sklepu i dokumentację RODO:
Przejdź do strony naszego Partnera Legal Geek i zamów pakiet e-sprzedawcy składający się z niezbędnych dokumentów do uruchomienia sklepu. Zobacz instrukcję generowania regulaminu

10.Skonfiguruj formy płatności: menu KONFIGURACJA / Formy płatności.
Integracja automatyczna po wykonaniu rejestracji. Zobacz instrukcję.

11.Zdefiniuj formy i koszty dostaw oraz zintegruj się z kurierami: menu KONFIGURACJA / Formy dostaw.
Zobacz instrukcję form dostaw. Nadawaj tanio przesyłki za pomocą integracji z Furgonetka.pl. Zobacz instrukcję integracji.

12.Wprowadź wymagane strony informacyjne: menu TREŚCI / Strony informacyjne. Najważniejsze podstrony to:

    • Kontakt – strona wstępnie przygotowana, większość treści zbuduje się automatycznie, możesz je zmodyfikować
    • O firmie – opisz w kilku zdaniach czym zajmuje się Twoja firma, zbuduj zaufanie u Klientów.
    • Regulamin sklepu i Polityka prywatności .
    • Formy dostaw – opisz dostępne formy transportu w sklepie, możesz zaprezentować cennik.
    • Formy płatności – wymień dostępne sposoby płatności w sklepie.
    • Zwroty i reklamacje – umieść regulamin zwrotów i reklamacji, udostępnij do pobrania formularz odstąpienia od umowy, podaj adres do zwrotnych przesyłek.

13.Skonfiguruj statusy zamówień: menu KONFIGURACJA / Statusy zamówień.
Włącz odpowiednie statusy zamówień wg potrzeb. Dołącz do statusu zamówienia „Złożone” wysyłanie regulaminu i formularza zwrotu.

14.Wykonaj testowe zamówienia.
Przejdź na swój sklep i dokonaj próbnych zamówień, aby sprawdzić poprawność konfiguracji produktów i koszyka.

Dodatkowo

  • Edytuj wygląd nagłówka i stopki: zobacz opis edycji elementów nagłówka i stopki.
  • Pozycjonowanie – zdefiniuj nagłówki META, aby wyszukiwarki dobrze prezentowały Twój sklep.