How Can We Help?
Jak wyczyścić pamięć cache w sklepie
– Jeśli dokonujesz zmian konfiguracyjnych w sklepie i po odświeżeniu strony zmiany nie są widoczne, należy skorzystać z opcji czyszczenia pamięci cache – spowoduje to usunięcie informacji z pamięci podręcznej sklepu.
Niektóre elementy sklepu są odświeżane z opóźnieniem (średnio co 10min do 3 godzin)
Czyszczenie pamięci cache w sklepie:
1. Wybierz zakładkę Narzędzia i importy > czyszczenie pamięci cache:
2. Zaznacz konkretne opcje i zatwierdź wyczyść/odśwież cache:
3. Po wykonaniu operacji pojawi się komunikat:
Jeżeli powyższa metoda nie przyniesie skutku i nie zobaczysz zmian w sklepie należy wyczyścić cache swojej przeglądarki.
Czyszczenie pamięci przeglądarki:
Poniżej instrukcja dla Chrome:
1. W prawym górnym rogu wybierz Więcej narzędzi:
2. Wybierz Wyczyść dane przeglądania:
3. Określ jaki typ danych i zakres czasu jaki chcesz usunąć: