How Can We Help?

Kategorie

Integracja z Baselinker

Dwustronna Integracja Baselinker <-> Sklep  obsługuje funkcje:

 

Strona: Sklep → Baselinker

• Eksport kategorii do Baselinker
• Eksport produktów do Baselinker
• Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych, cen produktów i wariantów do Baselinker
(wywołuje to Baselinker)
• Eksport zamówień do Baselinker
• Pobranie i mapowanie zdefiniowanych w sklepie statusów zamówień, form płatności i dostaw w
celu zmapowania ich z formami w Baselinker

 

Strona: Baselinker → Sklep

• Eksportowanie kategorii do sklepu
• Eksport produktów (pojedynczo i masowo) do sklepu
• Eksportowanie zamówień do sklepu z jednoczesną aktualizacją ilości produktów w
magazynach sklepu.
• Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych w sklepie
• Automatyczna aktualizacja cen w sklepie
• Aktualizacja statusów zamówień w sklepie
• Automatyczne przenoszenie numerów listów przewozowych do sklepu dla paczek utworzonych
w systemie Baselinker
• Eksport zamówień z Baselinker do sklepu z jednoczesną aktualizacją ilości produktów w
magazynach sklepu



Uruchomienie i konfiguracja integracji:

  1. W panelu Baselinker w menu INTEGRACJE kliknij na przycisk DODAJ INTEGRACJĘ.
    – W sekcji SKLEPY wybierz rodzaj oprogramowania
    – Zdefiniuj nazwę wyświetlaną oraz podaj pełny adres URL do webserwisu w formacie: https://adres-sklepu.pl/baselinker/
    – Skopiuj do schowka wygenerowany ciąg znaków z pola: Hasło komunikacji
  2. Przejdź do panelu sklepu i w menu KONFIGURACJA / Integracja – Opcje Dodatkowe wpisz w polu „Hasło dla webserwisu Baselinker” skopiowane hasło i zapisz zmiany.
  3. Wróć do panelu Baselinker i zapisz dodawanie nowego sklepu.
  4. W zakładce POŁĄCZENIE przetestuj poprawność połączenia.

6. W zakładce ZAMÓWIENIA włącz pobieranie zamówień ze sklepu:

7. W zakładce PRODUKTY zdefiniuj wzór linku do produktu, wg szablonu: https://adres-sklepu.pl/[product_name],id[product_id].html

8. W zakładce STATUSY włącz przekazywanie statusów i zmapuj je między systemami:

 

9. W zakładce WYSYŁKI włącz przekazywanie numerów paczek do zamówień w sklepie:

 

10. W zakładce PŁATNOŚCI zmapuj dostępne formy płatności w sklepie:

 

 


Automatyczne pobieranie zamówień – usprawnienia w e commerce dla sprzedawców

Odpowiednia integracja z systemem Baselinker umożliwia sprzedawcom automatyczne pobieranie zamówień ze sklepu internetowego i innych miejsc, w których odbywa się sprzedaż. Dzięki temu sprzedaż w internecie i skalowanie jej w długiej perspektywie czasu może być w coraz większym stopniu zautomatyzowane.

Jeśli posiadasz sklep dodatkowy (multisklep), zmapuj pole źródło zamówienia, aby móc rozróżnić, z którego sklepu pochodzi zamówienie. Przejdź do zakładki Zamówienia / Ustawienia / Pole dodatkowe. Edytuj pole, w którym chcesz przekazywać tę informację, ważne, aby typ pola ustawiony był jako „Pole tekstowe”. 

Odczyta wartość ID pola i skopiuj go. Następnie przejdź do panelu sklepu Konfiguracja / Integracje dodatkowe / Baselinker o wklej wartość do pola „Źródło zamówienia”