How Can We Help?
Integracja z PragmaGO – odroczona płatność dla biznesu
Integracja z PragmaGo jest dostępna we wszystkich planach abonamentowych. Funkcjonalność odroczonej płatności dotyczy klientów firmowych w sklepie.
W celu włączenia integracji przechodzimy w panelu do Konfiguracja/Integracje dodatkowe, następnie w górnej zakładce klikamy w ikonę Pragmago.
Wypełniamy wymagane dane właściciela sklepu (oznaczone kolorem czerwonym). Ważne, aby wartości wpisywane były bez spacji, myślników itp. Możemy skorzystać z przycisku „Wstaw dane firmy”, zostaną pobrane dane z konfiguracji podstawowej.
Jeśli sklep sprzedaję również w walucie EURO należy wpisać IBAN oraz Kod SWIFT dla tego konta.
Dodatkowo możemy definiować ilości dni odroczonej płatności oraz ilości rat, zaznaczając lub odznaczając checkboxy.
Jeśli posiadamy dodatkowy sklep, analogicznie wypełniamy dane dla tego sklepu.
Ostatni krok, to aktywowanie płatności w zakładce Konfiguracja/Formy płatności
Odnajdujemy formy płatności PragmaGO i zaznaczamy odpowiednio checkboxy dla odroczonej płatności oraz dla rat. Następnie klikamy w przycisk „Zapisz”.
Kalkulator PragmaGo
Po aktywacji płatności klienci na karcie produktu będą mogli skorzystać z kalkulatora odroczonej płatności oraz rat klikając w przycisk „Kalkulator”.