How Can We Help?

Kategorie

Jak uruchomić sprzedaż subskrypcyjną w sklepie?

Subskrypcję można zakupić w module z rozszerzeniami Dodatki i usługi>rozszerzenia sklepu.

Funkcjonalności na karcie produktu

Selly - sprzedaz abonamentowa

Okno popup po dodaniu produktu do koszyka

  • możliwość zmiany częstotliwości dostaw
  • informacja o ewentualnych produktach w koszyku bez subskrypcji
  • możliwość zmiany zamówienia na zakup jednorazowy

Funkcjonalność w koszyku

  • możliwość zmiany częstotliwości dostaw
  • możliwość zmiany na zakup jednorazowy
  • opcjonalnie deklarowany czas minimalny subskrypcji i wybór prezentu do wybranej opcji
  • obliczanie kwoty brakującej do darmowej dostawy
  • wybór formy płatności: kartą kredytową
Selly - sprzedaz abonamentowa

Zarządzanie subskrypcją:

  • dostęp dla klienta po zalogowaniu do listy subskrypcji
  • podgląd na status subskrypcji
  • możliwość zmiany okresu wywoływania subskrypcji
  • możliwość zmiany daty wywołania następnej subskrypcji
  • możliwość zmiany ilości produktów w subskrypcji
  • możliwość rezygnacji przez klienta z subskrypcji w dowolnym momencie lub odwołania jednej płatności w czasie zadeklarowanym jako minimalny okres subskrypcji
  • możliwość przesunięcia daty wywołania subskrypcji (płatności) o max 30 dni do przodu
Selly - sprzedaz abonamentowa
Selly - sprzedaz abonamentowa

Opcje dostępne w panelu administracyjnym

Edycja produktu:

  • Definiowanie okresów subskrypcji dla danego produtku
  • Definiowanie ceny produktu w abonamencie jako stała kwota lub uzależniona od ceny aktualnej
Selly - sprzedaz abonamentowa

Edycja prezentu:

  • Definiowanie w produkcie przeznaczonym jako prezent wymaganej deklarowanej ilości subskrypcji, aby dany produkt był możliwy do dodania jako prezent w koszyku.
Selly - sprzedaz abonamentowa

Widok listy subskrypcji:

Selly - sprzedaz abonamentowa

Podgląd szczegółów subskrypcji:

Selly - sprzedaz abonamentowa

Ustawienia ogólne:

Selly - sprzedaz abonamentowa

Proces przebiegu pierwszego zakupu w subskrypcji:

  1. Umieszczenie produktu w subskrypcji do koszyka.
  2. Wybór formy dostawy i płatności karta (operator Autopay)
  3. Przejście do strony z podziękowaniem za zamówienie, konieczność zaakceptowania regulaminu subskrypcji, przejście do Autopay do formularza z wpisaniem numeru karty kredytowej:
    a) poprawna płatność – powrót do sklepu, zamówienie jest skierowane do realizacji
    b) niepoprawna płatność – powrót do sklepu, zamówienie oczekuje na ponowną płatność przez klienta

Proces przebiegu kolejnych zamówień w subskrypcji:

  1. Na ustaloną w panelu ilość dni przed wykonaniem kolejnego zamówienia wysyłany jest email do klienta z przypomnieniem, że za X dni zostanie wywołana kolejna płatność
  2. W dniu wykonania nowej subskrypcji tworzone jest automatycznie nowe zamówienie w sklepie i od razu wywoływane jest obciążenie karty klienta.
    a) poprawna płatność – zamówienie jest skierowane do realizacji (ustawiany jest odpowiedni status, kwota zapłacona)
    b) niepoprawna płatność – zamówienie ma status złożony, ale nieopłacony.